مهریز "یزدفردا :مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در جلسه ای که به منظور بررسی میزان پیشرفت سند توسعه این شهرستان تشکیل شد شناخت صحیح و آمار دقیقی از وضع موجود شهرستان را از ابزار اولیه تدوین این سند دانست.
کیانی مقدم افزود: انتظار مسئولین شهرستان این است که پس از تهیه آمارها ، شاخص ها و ابزار اولیه تدوین این سند، جلسات کارگروه ها و بازدیدها و نظارت ها در اسرع وقت صورت گیرد.
وی بر ضرورت وجود یک برنامه راهبردی جامع و کامل برای شهرستان مهریز تاکید کرد و تدوین برنامه توسعه شهرستان را موجب پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان دانست و اجرای این برنامه را در راستای فرمایش مقام  معظم رهبری و تاکید ایشان در برنامه داشتن برای نیل به اهداف و آرمانهای انقلاب اسالمی ضروری و مفید دانست.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار مهريز عنوان كرد: بعد از تدوين سند توسعه شهرستان مهريز، هر شخصي به عنوان مسئول وارد عرصه شود، نقشه راهي در اختيار دارد و در مسير توسعه و پيشرفت شهرستان مهريز آن‌گونه كه در شأن مردم ولايت‌مدار اين ديار است، قرار مي‌گيرد.

در ادامه جلسه نیز مشاور تدوین و اجرای سند به بیان برنامه ها و فعالیت های پیش رو و انجام شده در تدوین سند توسعه شهرستان پرداخت و اظهار امیدواری نمود که با کمک و یاری همه مسئولین شهرستان سند توسعه شهرستان به بهترین نحو ممکن تدوین شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا